Site Haritası  İletişim  RSS
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

hülyaavşarsikiş Etiketi


hülyaavşarsikiş hulyaavsarsikis

Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Bayılana Kadar Seks
Bayılana Kadar Seks Kendimi anlatmalıyım;181 cm kumral yeşil gozluyum guclu ve atletik yapılıyım gezmeyı eglenmeyi ve eglendirmeyi severi..keyifli
166
Hayatimin Erkegi 1
Hayatimin Erkegi 1 Merhabalar, Ben İstanbul’da yaşayan 26 yaşında pasifim. Boyum 178 ve kilom 65 (bu bilgileri yazmak da pek bi alışkanlık ol
118
Olgun Petekten Bal Alınır
Birgun komsular altın gunu icin bizim evde toplandılar komsularımızın hepsi gelmişti ama iclerinde birivarkı hatice evli olmasına ragmen cok guzel cok
212
Sans
Şans merhaba ben murat buradan tanştığım ismail eşini sikmemi istediğinde inanmamıştım ama sohbet ilerledikçe gerçekten siktireceğini anladım kız
120
Evli Çiftle
Merhaba Arkadaşlar Ben Hakan 28 yaşında, 185 boyunda, esmer ve düzgün bir fiziğe sahip, İSTANBUL Anadolu yakasında yalnız yaşayan kendi halinde sessiz
142
Aşkım
|şuan ağda yapıyorum dedim. vücudumda tek kıl kalmadı dedim. etkilendi. tek kıl götümde var dedim. beni kıllı götümden sikmek istediğini söyledi. Chat
107
O Neydi Be
Merhaba arkadaşlar ben emrah 16 yaşındayım.başımdan geçen olayı sizlere anlatacağım.aynı sokakta oturduğumuz ve aile dostu olduğumuz bir abinin karısı
150
SULTANBEYLİ`DE!
Merhaba.. Biz istanbul sultanbeyli’den iki kanky.. Yaşımız 18..Geçen yaz, bundan iki ay önce, 21 ağustostu evet yani benim doğum günümden birgün önce.
150
Bakirenin Tadı
|merhaba ben antalyadan mehmet anlatacağım olay 18 eylül 2004 de gercekleşti.yıllardır kardeş gibi büyüdüğümüz bir kız arkadaşım vardı ablamında nişan
94
Emel
 hikayeleri büyük bir zevkle okuyop takip ediyorum  size öncelikle kendimden biraz bahsedeyim ismim Barış 24 yasındayım istanbulda yasıyorum
0
Koca Götlü Annem 3
Annemle size olan ilişkimin son hikayesini yazacağım bı akşam annemle oturur ken birden kapı çalındı benım arkadaşlar birden içeri daldı neyse mecbure
527
O Güzel Ayaklar
Merhaba sayın ayakseverler ben 17 yaşında bir gencim ve 10 yaşından beri ayaklara feci hastayım teyzem 28 yaşında ve muhteşem ayaklara sahip bir kadın
0
Otobusteki Kuzen
Otobüsteki Kuzen Merhaba turk hikaye severler sizlerle sevgili kuzenim ve onun çevresiyle geçen hikayelerimi paylaşmak istiyorum ben tam bir çorap ve
131
Tarih Hocamla Sınıfta
Tarih Hocamla Sınıfta Benim adım gökan.istanbul bakırköyde oturuorum ve 1.76 boylarında kumral kendime ve çevremdekilere göre yakışıklı biriyim..he
386
Ucunu Cok KoTu Sktik
Üçünü çok KÖTÜ sktik Ben çağlar yanımda 2 arkadaşım daha var. Mert ve hasan bu bizim maceramiz. 18Yaşındayım. Birgün arkadaşlarla parti vermek is
124
Grup Lezzo
Mrb ben aslı almanyada yaşıyorum burada doğup büyüdüm bir şişrkettemuhasebeci olarak çalışıyorum 1,80 buyunda şarışın bir bayanım ozamanlarlezbiyenliğ
190
Yengemi Düzmek
Merhabalr bende istanbuldan. yaşım 25 yengemin yaşıda 25 . ben bir kaç gün küçüktür. Kaç gündür havasıcaklığından mıdır yurtdışından gelmemden midir h
526
Gönül
MrbBEN ALİ bizim köyde bir kadın var ep hayal edrdim onu sikmek icin biraz gönül den bahsedeyım "35 yaslarında kocaman memeli var oyuvarlak kocaman k
140
BAYANLARA ÖZEL
Slm ben aysel 30 yaşında evlı bır kadınım ıstanbul avrupa yakasında oturuyorum sizlere anlatacagım hıkayem,benım başımdan gecen enguzel olaydır.herşey
382
Ingilizce Hocam Istedi Bende
Ingilizce hocam istedi bende................... önce kendimden bahsedeyim 1.73 boyunda 63 kiloyum bir gün ingilizce hocamız okula yeni saç modeliyle
228
erotizm